کدام زیباتر است؟
آیینه حجاب و عفاف
یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, :: 12 قبل از ظهر ::  نويسنده : مهین پناهی
 
 
........هر چیزی در جهان خلقت اگر پوشش داشته باشد زیباتر است.......


این روزها روز درختکاریست و چند روزی است که هوا حسابی بهاری  شده و درختان در حال زیبا شدن هستند، چون در  حال سبز شدن هستند، و تا چند روز دیگه واقعا دیدنی و زیبا می شوند. شاید بگید این حرف ها چه ربطی داره به موضوع وبلاگتون.

عزیزان تمام هستی الگویی است برای به تکامل رسیدن ما انسان ها. آیا تا به حال به یک درخت سر سبز نگاه کرده اید چقدر زیباست، همه ما به نوعی در مقابل یک چنین درختی که پوششی از برگ های سبز دارد خودمون رو برای حفظش مسئول می دونیم و اگر کسی بخواهد شاخه ای از آن جدا کند شاید ناراحت شویم و بگوئیم چنین کاری را انجام ندهد، اما اگر درختی عریان باشد از آنجایی که این درخت رو تا حدودی فاقد ارزش حساب می کنیم نسبت به آن بی خیالیم و واسه همین است که عده ای چقدر زود از ریشه ان را در می آورند.

در خلقت انسان ها هم تا حدودی وضعیت بدین گونه است، اگر پوشش داشته باشی هم خودت سالم تری و هم به دیگران ضرر و زیان نمی رسانی و دیگران هم از آنجا که خودت برای خودت ارزش قائلی و به فکر اطراف و سلامت جامعه ات هستی  هرگز در پی قطع تو نمی افتند اما اگر بی حجاب باشی عده ای مثل یک درخت خشک  تنه ات را برای چند دقیقه شعله ور کردن آتش شهوت وجودشان لازم دارند و دیگر فقط خاکستری بیش از آن وجود باقی  نخواهد ماند.




 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایینه حجاب وعفافو مشخصات لینک خود را در زیر نوشته و در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 38393
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

تبلیغات پیامکی