شهادتی از جنس دخترانه ی دخترانه
آیینه حجاب و عفاف
یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 12 قبل از ظهر ::  نويسنده : مهین پناهی
کاروان های  راهیان نور آماده حرکت بودند که ما هم به بدرقه یکی از دوستان رفتیم که خانمی اونجا حرف جالبی زد که خوشا به حال مردان که توفیق شهادت دارند و ای کاش ما هم راهی به سوی شهادت پیدا می کردیم این حرفش برایم از یک طرف جالب بود ولی از طرفی منو به فکر فرو برد که آیا در این زمان واقعا چنین راهی برای زنان هست در راه فکرم مشغول این جمله بود که یاد واقعه ای افتادم که آنها هم راهی به سوی شهادت دارند شهادتی از جنس دخترانه ی دخترانه .

بانوان با سلاحی که دارند بزرگترین مدعیان آزادی را رسوا کردند .بله دوستان یاد مروه افتادم مروه نجیب مروه شربینی که در یکی از مهدهای آزادی به علت داشتن حجاب توسط یک جوان نژاد پرست در آلمان و در دادگاه مورد حمله ی وحشیانه متهم قرارگرفت و در برابر چشم قاضی و همسر و فرزند خردسالش با 18 ضربه چاقو در حالی که باردار بود به قتل رسید و به شهیده حجاب معروف شد.

بله دوستان تا این زمان دقت نکرده بودم شهادتی در این زمان باشد که فقط خاص زنان باشد مال دختران. دخترانه ی دخترانه. یادم رفته بود که همین چادر بانوان ما که هر روز در مواجهه با غیر به سر می کنند شهادت ساز است.



بله خواهرم از امروز به چادرت به گونه ای دیگر نگاه کن؛ و چادرت را مثل ایمان و عقیده ات حفظ کن.
 



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایینه حجاب وعفافو مشخصات لینک خود را در زیر نوشته و در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 38351
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

تبلیغات پیامکی